O N S D A G

Tack och lov vaknade jag inte upp förkyld och jÀvlig idag! Jag var dock rÀtt orolig igÄrkvÀll dÄ jag inte kunde sluta nysa, haha. Men förhoppningsvis var det bara falskt alarm och jag kan undvika att bli sjuk. Vill inte vill inte vill inte. 
 
Idag Àr det superkallt tycker jag. SÄ konstigt, det Àr 20 grader men man Àr sÄ van vid 30 grader nu, haha. Hoppas vÀrmen kommer tillbaka lite till, jag Àr inte redo att vara utan den! Lite regn gör inget men nu regnar det inte ens, det Àr bara grÄtt och kallt. VÀlkommen tillbaka till verkligheten.

Vem vet vad denna onsdagen för med sig! Det Ă€r ganska lugnt pĂ„ kontoret idag, och eventuellt sĂ„ pyser jag in till stan senare pĂ„ djurrĂ€ttsdemo som tycks börjar bli vardag nu. Aktivista minst en gĂ„ng i veckan ❀
#1 - - Annaaaanas:

MÀrkligt hur snabbt man vÀnjer sig vid vÀder. Klart att man önskar sol och varmt alltid men ibland Àr det skönt med lite svalare dagar och t o m lite regn :)

Svar: Jag tycker det har regnat för lite för att ha varit sÄ mycket moln, haha!
Bunny