M Å N D A G

Jag kÀnner att jag inte riktigt fungerar som jag brukar just nu. Hela huvudet Àr fyllt av Ängest och tankar och jag har ingen energi att reda ut dem liksom... Jag kommer hem pÄ kvÀllarna efter jobbet, visserligen ganska sent för jag har jobbat lÀnge de senaste dagarna, och orkar inte göra nÄgot. Orkar inte laga mat, vill inte stÀda, har inte lust att öppna datorn och hinner inte med att gÄ till gymmet liksom.
 
SÄ dÀrför Àr det inte sÄ mycket fart i bloggen just nu. Jag har inga samlade tankar och egentligen inget att dela med mig av liksom. Förutom idag kanske, dÄ jag lÀmnade jobbet vid fyra för att möta upp Annabanana i stan det var ju sÄ lÀnge sedan nu!
 
VÀdret har varit lite grÄtt idag sÄ vi valde att ta en fika inomhus! Det var sÄ mysigt att catcha up lite och jag kÀnde mig genast lite mindre apatisk. Sedan skulle vi bara kika pÄ lite bröllopspyssel, men det blev en ganska omfattande shoppingrunda haha! SÄ kan det gÄ! Ingen av oss ville egentligen skynda sig hem heller.
 
Det var sÄ himla skönt att knalla runt dÀr inne pÄ köpcentrumet med sin bÀsta vÀn och inte tÀnka pÄ saker som ger mig Ängest, utan bara lyssna pÄ henne och leta efter saker i butikerna. Det gjorde mig inget sedan att min buss inte dök upp och att jag fick ta en annan och gÄ en bit och sedan komma hem Ànnu senare.
 
Nu Àr jag dock helt slut. Dags att stÀnga ner och göra sig redo för att sova! 
#1 - - Annaaaanas:

Det glÀjder mig att jag fÄr dig att mÄ bÀttre! <3 Du ska veta att du alltid fÄr mig att mÄ bÀttre ocksÄ! <3

Svar: Det Ă€r dĂ€rför du Ă€r bĂ€st! 😍
Bunny