LET'S DO THIS MONDAY

Och sÄ var det redan mÄndag igen. Jag Àlskar helger dÀr man inte gör nÄgonting alls, men det Àr himla trist att tiden gÄr sÄ himla fort för att man fastnar i en TV serie, vilket jag gjorde denna helgen. Jag har börjat kolla pÄ Bron. Flera tusen Är efter alla andra ungefÀr, och nu kan jag inte sluta! LÀngtar verkligen hem sÄ att jag kan se ett avsnitt till ikvÀll, haha! 

Men det Àr ÀndÄ helt okej. Jag har fÄtt vila mycket vilket jag har lÀngtat efter, plus att kroppen tajmade in mensvÀrk from hell frÄn fredag kvÀll till söndag morgon, jag hade liksom inte mycket annat vÀl Àn att vara sÀngliggandes framför Netflix! Men helgen har Àven sett ut sÄ hÀr, tillexempel en liten promenad i lördags.

Jag har vispat ihop en hel del ismatcha lattes och rört ihop vÀrldens största potatissallad kÀndes det som. Den hÀr veckan blev det en fransk sÄdan, med sockerÀrtor, rÀdisor, en hel del rödlök, tomater och edamame bönor! Jag Àr egentligen rÀtt sÄ laddad inför den hÀr arbetsveckan Àven om mÄndag morgon altlid kÀnns lite seg liksom. 

Jag ska surfa vidare ute pÄ lagret idag och organisera mera. Det kommer bli skoj Àven om det Àr tugnt arbete, och sedan ska jag trippa in till stan och köpa lite nödvÀndiga saker. Tillexempel ett tÀcke till en spjÀlsÀng och ett nytt duschmunstycke! Har jag tur hinner jag med ett varv pÄ gymemt ikvÀll ocksÄ. Party! 
#1 - - Annaaaanas:

Eller hur Àr Bron bra!? :D

Svar: AlltsÄ bÀsta!! :D SÄ kul att se nu nÀr man har alla avsnitt klara framför sig :D
Bunny