BE THE CHANGE

Det såg mörkt ut idag, det blev sånt stresskaos på jobbet och jag var säker på att jag skulle missa hela demon i eftermiddag, men en timme senare kom jag i alla fall loss och skulle hinna vara med i alla fall en och en halv timme på demon! Tyvärr så avslutades den hel timme innan utsatt tid och jag hann bara vara med i en halvtimme ungefär, så himla trist jag som var så pepp! Vi hade fint besök dessutom av en ganska välkänd djurrättsaktivist vilket var enormt peppigt och inspirerande. Många av oss stannade kvar en halvtimme längre bara för att hänga liksom. Kul!

Jag fick outreacha idag och passade på att ta lite foton! Om ni har en sån här organisation där ni bor så rekomenderar jag verkligen att aktivera er, det är så givande!

Gruppen kallar sig som jag nämnt i tidigare inlägg för Anonymous for the Voiceless.
#1 - - Mirano:

<3

#2 - - Annaaaanas:

Kul att ni har trevligt ihop mitt i allt det jobbiga ^_^

Svar: Jaa det är så himla härligt att känna att man inte är ensam om att känna som man gör! <3
Bunny