UPS AND DOWNS

ALLTSÅ VILKEN UNDERBAR SEMESTERVECKA JAG HAR HAFT! För bra för att vara sann! Familjemys, lĂ„ngsamma mornar, varma bad i vilt hav, galna mĂ€ngder glass, bra böcker, tystnaden i skogen och att somna till ljudet av syrsor och havet.

Och sÄ plötsligt befinner man sig uppkrupen pÄ kontorstolen igen i sin kalla kÀllare i Lund som en kallar sitt kontor. Varför Àr det alltid sÄ att tiden gÄr sÄ fort nÀr man har som roligast? Jag Àr inte klar med semester! Jag hann inte ens se fÀrdigt Orange is the New Black igÄr eftersom det sista avsnittet Àr en och en halv timme lÄngt...
 
Jag vet inte heller hur jag ska hinna med och se det idag heller, det har gĂ„tt tre timmar in pĂ„ den hĂ€r arbestveckan och jag har redan SÅ mycket att göra. SĂ„ mycket att göra pĂ„ jobbet och sĂ„ mycket att göra efter jobbet. Jag har tre arbetsveckor framför mig innan jag packar ihop och drar till Berlin för jobb i tvĂ„ veckor - so not ready. 

Och som sagt sÄ Àr det inte bara pÄ jobbet det Àr kaos och mycket att göra, utan Àven hemma. Jag har en jÀtterolig och spÀnnande grej att berÀtta för er, men jag kommer att hÄlla det hemligt en liten stund till faktiskt, medan jag sÀtter fart och tar tag i grejer hÀr! Ni kommer fÄ veta snart! 

Nu ska jag dricka upp mitt té och sen ska jag knalla ut pÄ lagret. LÀmna ifrÄn mig min Bullet Journal annars Àr det ju knappt vÀrt att skriva listor om man inte ens hinner med att göra det man skriver ner, liksom. Dags att stÀda och organisera detta lite bÀttre dÄ jag fÄr besök frÄn Tokyo pÄ onsdag som kommer bland annat just och tittar pÄ hur lagerhÄllninge Àr. Puh. NÀmnde jag att jag behöver semester? 
#1 - - Annaaaanas:

Jag förstÄr inte heller varför tiden alltid gÄr fort nÀr man Àr ledig och har roligt...

Svar: SĂ€msta :(
Bunny