FOOD FRIDAY: So free & fresh!

Dagens Food Friday blir antagligen historiens kortaste, men jag MÅSTE tipsa om den hĂ€r chokladen jag sprang pĂ„ av en slump tidigare i veckan i en affĂ€r jag inte brukar handla i. Vegansk mint-choklad frĂ„n Plamil, helt klart den godaste chokladen jag nĂ„gonsin Ă€tit! Trots att den inte har den gosiga mintkrĂ€men som After Eight innehĂ„ller sĂ„ tror jag den gĂ„r att ersĂ€tta den totalt faktiskt. Jag satte i mig hela den hĂ€r lilla kakan pĂ„ tvĂ„ dagar, pĂ„ tok för snabbt och det skĂ€ms jag för. Ska inom affĂ€ren och köpa med mig nĂ„gra nya hem och lĂ€gga pĂ„ lager. I love it!

Den Àr etisk, kravmÀrkt, ekologisk och tillverkas i en fabrik helt utesluten frÄn mjölk, nötter och soja. Alla kan Àta deras choklad!
#1 - - Annaaaanas:

OMG MÅSTE TESTA!!

Svar: DO ITT!!! Ska leta efter din i affÀrer i Malmö nu!!
Bunny

#2 - - Svatantrya:

Åh, mĂ„ste prova! Jag Ă€lskar after eight och trycker i mig hela asken pĂ„ ett par timmar varje jul. Ja, jag mĂ„r illa sen. Varenda gĂ„ng. haha

Svar: Det Àr smÀllar man fÄr ta dÄ man Àter chokla', haha!
Bunny

#3 - - Abra:

Brukar köpa de andra, för jag tycker inte om mint men kom ocksÄ över dem av ren slump bara för var de ligger i affÀren haha!

Svar: Ja jag har hittat en av deras choklad vid den glutenfria hyllan (assÄ va, Àr inte all choklad glutenfri liksom haha) och den hÀr hittade jag bland vanlig choklad! Lurigt!
Bunny

#4 - - Emelie:

Åh, finns ju en choklad som heter Minthies med som Ă€r exakt som After Eight men vegansk och jĂ€ttegod!

Svar: Jaaa jag har hört om den men inte hittat i mina butiker :(
Bunny

#5 - - matilda bergstedt:

AlltsĂ„ den Ă€r ju SÅ god!!!! Och vilken hĂ€rlig blogg du har!

Svar: Taaack! :D
Bunny