DAGENS OUTFIT: T I S D A G

Hej! De senaste dagarna har jag inte haft sÄ mycket att blogga om. Det kÀnns som att jag alltid skriver om exakt samma saker? Varje dag dÄ jag jobbar blir samma eftersom mitt jobb Àr samma varje dag. Och nu pÄ semestern sÄ har jag ett himla fokus pÄ aktivism vilket jag tycker pÄ mina visningssiffror inte lockar sÄ mÄnga lÀsare, haha. 

Borde jag sluta blogga helt? Vissa dagar sÄ tÀnker jag helt Àrligt inte ens pÄ det lÀngre... Eller borde jag slÀppa "pressen" pÄ att jag mÄste vlogga varje dag och flera inlÀgg? Jag vet inte. Jag gör ju det hÀr bara för min skull sÄ jag vet inte varför jag kÀnner en sÄn press att leverera... 

Hur som helst! Idag Ă„kte jag och Mr Handsome pĂ„ gemensamt Ă€ventyr ut till en gammal borg frĂ„n Medeltiden! Den ligger pĂ„ Österlen hĂ€r i SkĂ„ne och jag har besökt den mĂ„nga gĂ„nger som liten! Det var kul att uppleva den som lite Ă€ldre ocksĂ„, haha - framförallt var den mycket mindre Ă€n vad jag minns!

Jag tÀnkte dela med mig av lite bilder sÄ fort jag har redigerat dem, just nu sitter jag och redigera en vlogg frÄn idag! SÄ lÀnge sÄ smyger jag in Dagens Outfit i det hÀr inlÀgget. Idag var första dagen pÄ lÀnge dÄ det inte var strÄlande stekande sol sÄ jag passade pÄ att anvÀnda en lÄngklÀnning i svart sammet! Den Àr frÄn Nelly och kanske ett av Ärets bÀsta köp! Halsbandet Àr ocksÄ en favorit, det har jag gjort sjÀlv. 

#1 - - Annaaaanas:

Jag förstÄr vad du menar, kÀnner sjÀlv sÄ ganska ofta att man kanske borde lÀgga ner sin blogg. Jag har ju inga lÀsare ÀndÄ haha. Men jag tycker inte du ska sluta, gillar att lÀsa dina inlÀgg ^_^
Snygging i fin klÀnning! <3

Svar: Tycker inte du ska sluta heller! <3
Bunny

#2 - - Mirano:

Jag har ju funderat pÄ exakt samma sak ett tag nu, men sÄ lÀnge jag inte tvingar mig sjÀlv att blogga hela tiden gÄr det bra ÀndÄ. SÄ prova det hÀr med att slÀppa pressen att blogga dagligen ett tag och se hur det kÀnns om ett par veckor?

Svar: Ja, jag tror det mesta sitter i mig sjÀlv faktiskt...
Bunny