DAGENS OUTFIRRE: STRAIGHT OUT OF BED

 Jag insÄg dÄ jag drog pÄ mig den hÀr outfirren i omklÀdningsrummet hÀr pÄ jobbet att jag ser ut att precis har klivit ur sÀngen haha. En silkig och loose klÀnning och en liten spetskimono pÄ det, haha! Pyjamas Àr den bÀsta outfirren helt klart! KlÀnningen kommer frÄn Nelly en gÄng i tiden och kimonon frÄn Shein!

För övrigt börjar jag vÀnja mig vid min nya look i dreads och jag trivs sÄÄÄÄ bra! Jag tror jag kommer flÀta ur dem en kort stund innan IFA, smeta i lite ny fÀrg och sedan flÀta in dem inför resan. Det Àr bÀsta frissan, den Àr klar nÀr du vaknar pÄ morgonen, förstÄ sÄ mycket tid jag kommer spara alla tidiga mornar och sena kvÀllar i Berlin!

Nu ska jag dock svassa ut frÄn kontoret, jag ska bara komma ihÄg att stÀlla av mina fluffiga inneskor - de tror jag verkligen Àr the cherry on top pÄ denna pyjamas-look haha!!
#1 - - Miss Naily:

Supersnyggt hÄr! Men Àr det inte tungt? NÀr jag gjorde flÀtor fick jag ont i nacken av tyngden.

Svar: Lite tungt men ÀndÄ inte! Det Àr syntet och liksom kanska löst tuperade :D
Bunny

#2 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

Du Ă€r sĂ„Ă„Ă„Ă„Ă„ snygg i frisyren! Är det svĂ„rt? NĂ€r jag fĂ„r lĂ€ngre hĂ„r vill jag ocksĂ„ göra nĂ„gon STÖRRE förĂ€ndring, men jag vet inte vad det ska bli riktigt. Det hĂ€r lockar verkligen! <3

Och jag tycker absolut att du ska mÄla ditt kubbspel, det Àr sÄ mysigt! Men man fÄr antingen anvÀnda Poscapennor (fast vet inte om de Àr veganska...) eller sÀnka ambitionsnivÄn ;)

Svar: AssÄ mitt hÄr Àr ju kort men tror det hade blivit bÀttre att flÀta in om det varit kortare! Tror du har perfekt lÀngd för att flÀta i sÄna hÀr! :D Try it! VÀrsta som hÀnder Àr att man inte trivs liksom :D
Jag tÀnker om man kan mÄla med kanske acrylfÀrg eller typ fÀrg för utomhus möbler osv :D Kuuuul!
Bunny

#3 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

Du Ă€r sĂ„Ă„Ă„Ă„Ă„ snygg i frisyren! Är det svĂ„rt? NĂ€r jag fĂ„r lĂ€ngre hĂ„r vill jag ocksĂ„ göra nĂ„gon STÖRRE förĂ€ndring, men jag vet inte vad det ska bli riktigt. Det hĂ€r lockar verkligen! <3

Och jag tycker absolut att du ska mÄla ditt kubbspel, det Àr sÄ mysigt! Men man fÄr antingen anvÀnda Poscapennor (fast vet inte om de Àr veganska...) eller sÀnka ambitionsnivÄn ;)

(sorry om du fÄr tusen kommentarer nu, det Àr ju p.g.a. att blogg esse strular..!)

#4 - - Mirano:

Du Àr sÄ himla snygg kvinna!

Svar: Men hallÄ tack!!
Bunny

#5 - - Annaaaanas:

Du Àr sÄ satans snygg! <3