TEA TREE SERIES

IgÄr gick jag in pÄ the Body Shop och gav dem ungefÀr fyra av mina hundralappar. Nu har jag fÄtt nog! Jag anvÀnder en Dag och Natt krÀm frÄn ACO som verkligen har gjort underverk för större delen av mitt ansikte, men min acne fÄr jag inte bukt med. Speciellt under vintern sÄ blommar det ut sÄ det stÄr (o)hÀrliga till, mina kinder Àr helt förstörda och jag kan inte hantera det lÀngre. 

Jag har hört bra om och fÄtt rekommendationer om Body Shops Tea Tree serie och jag fick med mig tre olika grejer dÀrifrÄn igÄr! Det första Àr som ni ser pÄ bilden ovan, en 3-in-1, en tvÄl som fungerar som en skrubb/peeling som ocksÄ kan vara en ansiktsmask! 

Det andra Àr en ansiktskrÀm som ska fungera bra som dagkrÀm under smink tillexempel. Den verkar sjukt dryg, jag fick ut alldeless för mycket ur tuben imorse! Den kÀndes ocksÄ sÄ sval och skön mot en irriterad hud!

Sist och minst en olja att punktbehandla med! Man duttar lite olja pÄ berörda omrÄden som direkt tas upp av huden, vilket gör att den funkar perfekt att lÀgga pÄ bÄde innan eller efter dagkrÀmen tillexempel! 

Det ska bli spÀnnande att se om det blir nÄgot resultat av det hÀr. Jag Àlskar ACO Spotlight serien och den funkar superbra nÀr acnen inte Àr sÄ extrem som den Àr nu, sÄ jag tÀnker inte sluta med den. Vi lÀgger den bara Ät sidan lite! Jag tÀnkte prata lite mer om dessa produkter i en vlogg till helgen dÄ jag hunnit anvÀnda de nÄgra dagar.
#1 - - Saga:

Har ocksÄ grova acneproblem, till den grad att jag under vintern nu tar antibiotika mot dem. Det Àr inte alls kul att behöva göra det, men nÀr rengöringsprodukterna (anvÀnder oxÄ ACO Spotless) inte lÀngre gav tillrÀcklig effekt hade jag inget val :/ Den hÀr serien verkar dock vÀldigt bra, ser verkligen fram emot vloggen!

Svar: :(
Lovar att uppdatera sĂ„ mycket jag kan! Ska nog köpa nattmasken som jag fick prov pĂ„ ocksĂ„, har hört om folk som sĂ„g resultat efter bara nĂ„gra dagar efter de sovit med den. SÅ excited!
Bunny