IT'S IMPORTANT TO EAT

Nu har jag tagit mig igenom köket, det vill sÀga jag har diskat ett fyra dagar stort diskberg, tömt och fyllt diskmaskinen, dukat av och tagit bort pynt och duk sedan nyÄrsafton (!!!!) (ja det Àr sant, jag hade liiiite annat att tÀnka pÄ precis efter nyÄrsafton haha) och dammsugat i kök och hall, det gÀller att passa pÄ dÄ busungarna ligger och sover under sÀngen, och nu lagat lunch! 

Det blev ingen frukost utan jag gick direkt pÄ lunch! Det blev quinoa, stekta champinjoner, babyspenat och röd paprika! Jag Àr för tillfÀllet inte alls sugen pÄ mat men om jag inte Àter ordentligt dÄ sÄ kommer jag liksom inte igÄng igen. Jag kÀnner mig fortfarande lite hÀngig idag samt lite lÀtt irriterad i halsen... jag hoppas innerligt att det inte Àr en förkylning som ska bryta ut! Jag peppar med nÀringsrik mat helt enkelt, samt citron och gurk-vatten, och kom ihÄg att ta mina vitaminer! Har varit dÄligt nu de tvÄ senaste veckorna, det kan förklara varför jag kÀnner mig trött! 

NÄvÀl. Nu ska jag Àta. Det blir inget gym idag. Det Àr okej. NÀr jag gick förbi vardagsrummet blev jag sjukt surprised över att jag glömt bort att min resvÀska har exploderat över hela rummet. Kanske dags att ta tag i det ocksÄ... 
#1 - - Miss Naily:

4 berg av disk? Vart kom det ifrĂ„n?😀

Ser ju Àven sjukt gott ut!

Svar: Det kom för att min sambo slarvat pÄ sina ansvarsomrÄden... haha! (sÄ sur)
Bunny