TIME FLIES!

 Vilka galna dagar jag har här! Fantasiskt roliga men galna dagar! Igår gick vi till vår nya favorit restaurang för andra gången och åt vietnamesiskt och drack mojitos. Några för många för min del kanske, haha, 1 1/2 drink och jag är under borde liksom. Vi hade i alla fall SÅ roligt!

Idag var mindre roligt. Vaknade upp knappt fem timmar senare, fortfarande snurriga och tassade iväg till dagens jobb. Dagen har varit hemsk. Men kul! Nu är jag bara sååå trött. Har tryckt i mig massa sushi (typ första målet mat idag) och ska nu ta en dusch och sedan sova. Sista arbetsdagen imorgon! Jösses vad tiden går fort!!
#1 - - Miss Baby Peaches:

Inte alls dumt att få trycka i sig sushi, haha! Men jobbigt att jobba om man fortfarande känner sig lite tipsy!

#2 - - Svatantrya:

haha, att man aldrig lär sig hur lite man faktiskt tål!

Svar: Till mitt försvar var det extremt starka drinkar, haha!
Bunny