T O R S D A G

Hur mycket jag Àn Àlskar mitt jobb (oftast) sÄ finns det stunder dÄ jag verkligen inte förstÄr varför jag fortsÀtter gÄ hit. DÄ jag kÀnner att det hÀr jobbet kommer driva mig in i alla betongvÀggar som omger kÀllaren jag jobbar i, samtidigt. Jag Àr sÄ stressad sÄ jag nÀstan krÀks just nu. Omstruktureringar i organisationerna gör att man fÄr nya medarbetare, vilka i detta fallet inte riktigt verkar förstÄ arbetet eller ens syftet. Att man kommer frÄn olika lÀnder med olika sprÄk och kultrer gör det inte lÀttare heller.

 Som tur Àr har allt gÄtt enligt plan idag Àven om jag höll pÄ att gÄ under imorse. PÄ nÄgot magiskt vis sÄ löses alltid den dÀr knuten upp sig under dagen. Vi Àr klara med allt vi kan göra idag! Nu fÄr jag bara hoppas och hÄlla tummarna för att allt gÄr enligt plan imorgon, annars... annars kan vi snacka om panik! 

JÀttekryptiskt inlÀgg, I know. Jag ska hur som helst lÀmna kontoret i hyfsat ok tid nu och bussa hem till mami och papi en stund. Mami ska sÀtta ny fÀrg i de smÄ toffsarna av hÄr som fortfarande Àr kvar pÄ mitt huvud! 
#1 - - Annaaaanas:

Jag hoppas verkligen att ni fÄr en lugnare period snart!

Svar: SÄ fort jag kommer hem frÄn Barca!
Bunny