S U N D A Y

Hello kompisar! IgÄr jobbade vi non stop frÄn klockan halv Ätta pÄ morgonen till halv tio pÄ kvÀllen. Vi Ät middag pÄ hotellets restaurang, det var sÄdÀr. VÀldigt fint (se bild pÄ min Instagram) men inte direkt bra middag, haha! Och dÀrefter var det basically att trippa upp pÄ rummet, ta en vÀrmande dusch och sedan tuppa av i sÀngen, haha!

Och nu Ă€r det söndag, tror jag. Sista build up dagen innan mĂ€ssan öppnar tidigt imorgon. VĂ„r presskonferens Ă€r redan klockan halv nio imorgon. Det kommer antagligen bli ytterligare en sen dag idag. Men det Ă€r ok. Jag har SÅ mycket smaskig veggiesushi som vĂ€ntar pĂ„ mig i min lilla kyl pĂ„ hotellet ikvĂ€ll. LĂ€ngtar sĂ„ mycket haha! 

Jag vloggar lite idag, förhoppningsvis blir det en kul video att titta pÄ sÄ smÄningom! Jag har inte vloggat speciellt mycket Àn. Inte pÄ en tre fyra dagar nu i alla fall, det hÀnder sÄ mycket hÀr samtidigt som det hÀnder egentligen ingenting, haha! Om ni tycker jag uppdaterar dÄligt sÄ kolla gÀrna mina Instastories! Talk to you latero!