S Ö N D A G

AlltsÄ jag vaknade upp med en sÄdan galen trÀningsvÀrk idag! Redan! Det har inte ens gÄtt tjugofyra timmar sedan jag och Annabanana trÀnade igÄr! Hur galet! Jag trodde inte jag skulle fÄ sÄ mycket gjort eftersom upplÀgget pÄ passet blev helt annorlunda jÀmfört med vanligt dÄ jag skulle trÀna med Annabananisen. Men jösses. FÄr Ängest nÀr jag tÀnker pÄ hur mycket trÀningsvÀrk Annabanana mÄste ha haha!
 
Men jag hade ju bestÀmt mig sÄ jag trippade ivÀg till gymmet och körde igÄng mitt bootypass klockan nio imorse. Det gick galant! Fick fantastisk kontakt i musklerna och mina ben kÀndes som stora tunga klossar nÀr jag sedan slÀpade mig hemÄt. Gött!

Mindre nice Àr det att vi har tvÀtttid om en timme nu. Hur ska det gÄ? Men en smÄsjuk sambo och mig sjÀlv som knappt kan röra mig haha. Wish us luck! Utöver tvÀtt sÄ stÄr det som vanligt matlagning pÄ söndagsschemat. Det blir en linschili gryta samt aplesintofu att vÀnta i veckan. I'm exited!
#1 - - Annaaaanas:

FÄ inte Ängest! Jo visst det gör ont, men jag vet ju samtidigt att jag har trÀnat ;p