OUTFIT: TYLL OCH SAMMET

Tylltopp från H&M och sammetskjol från Blackmilk Clothing. På tok för kallt för idag, om jag ska vara ärlig, och jag har värmt upp mig själv med två koftor och min stickade halsduk. Lär stuva in den här toppen i garderoben så jag inte ser den förrän till våren igen. Älskar den verkligen men för kall helt enkelt haha! Uuuwh hatar vintern!
#1 - - Abra:

Sååååååå fin! Jävla fina kläder!!

Svar: <3 <3
Bunny

#2 - - freedrics:

Sjukt häftig!

Svar: Tack! :D
Bunny

#3 - - Svatantrya:

Du passar på bra i det korta håret!

Svar: Tack snygging!
Bunny

#4 - - Mirano:

Sååå fint, men förstår om det kanske är lite för kallt just nu!

Svar: Men man tänker inte på det för det är varmt å gött hemma på morgonen och sen är det freezing istid på kontoret :(
Bunny

#5 - - Annaaaanas:

Pretty!