NEW iN: BATHROOM

God morgon Söndag! Jag vaknade jÀtteutvlad vid klockan Ätta imorse, helt perfekt med tanke pÄ att jag idag ska ta mig an och stÀda ur vÄr garderob, dvs vÄr walk in closet, dvs "mögrummet". AlltsÄ det Àr helt sjukt vad det rummet har förfallit. Jag vet inte hur det har gÄtt till ens? Just nu kan man knappt öppna dörren för att komma in utan att kliva pÄ grejer. Inte okej! 

IgÄr pÄ Ikea köpte vi lite mer prylar och grejer sÄ vi Àntligen kan fÀrdigstÀlla det hÀr rummet. Vi har bott hÀr i tvÄ Är nu och Ànnu Àr inte vÄr walk in closet klar. Katastrof tycker jag. SÄ för att vi ska kunna bli klara mÄste vi fÄ plats att kunna arbeta dÀr inne, jag ska försöka lösa det idag! 

SÄ hÀr fint blev i alla fall vÄrt badrum efter Ikea-turen igÄr:

Duschrapperiet Àr frÄn H&M, förvaringskorgarna Àr frÄn Clas Ohlson och handdukarna Àr frÄn Ikea! Tycker Ikea har sÄ trÄkiga förvaringsalternativ just nu sÄ jag gav upp, men blev jÀtteförtjust dÄ jag hittade dessa svarta pÄ Clas Ohlson lite senare under dagen istÀllet! Jag tror dock jag vill ha en till till det nedre hyllplanet!

Vi har ju fÄtt stuva in den hÀr lilla hyllan pÄ tvÀren för att den ens skulle fÄ plats i badrummet! De som byggde det hÀr badrummet var inte ett dugg sugna pÄ att ens kunna förvara sina tandborsta hÀr inne, om man sÀger sÄ. Detta gör att det blir sÄ svÄrt att nÄ saker som hamnar lÀngst in pÄ hyllan liksom, vilket har drivit mig till vansinne ett tag nu. Nu blir det Àndring pÄ det! Svisch svish sÄ drar man ut en lÄda och nÄr precis det man vill ha! 

Nu ska jag work some magic i min garderob ocksÄ.. wish me luck och hÄll tummarna att jag inte gÄr vilse dÀr inne! 
#1 - - Abra:

Åh fiiiiint!!! Mys!!

Svar: Taaack ^_^
Bunny

#2 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

Vi har gjort exakt samma, vĂ„r Walk in började sĂ„ bra men blev ganska snabbt ”mögrummet”. Och just den hĂ€r helgen har jag rensat och fixat och ordnat upp det. Jag ska verkligen försöka hĂ„lla det sĂ„ nu!

Svar: Åh jag stĂ€dade ocksĂ„ i vĂ„rt rum nu i helgen! KĂ€nns mycket bĂ€ttre men knappt Ă€r halva jobbet gjort! Tror vi ska bygga klart det nĂ€sta helg, dĂ„ blir det nog lĂ€ttare att hĂ„lla ordning dĂ€r inne! Det Ă€r ju mycket skonsammare mot alla plagg och skor om man kan hĂ„lla det snyggt och prydligt!
Bunny

#3 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

Och ditt badrum blev sÄÄÄÄ fint!

Svar: Taack! :D
Bunny

#4 - - Annaaaanas:

SÄnt duschdraperi har vi ocksÄ, det Àr sÄ fint! ^_^

Svar: Det Àr verkligen jÀttefint! Glad att jag beslöt mig för att köpa det!
Bunny