M Ã… N D A G

Godmorgon kompisar! Helt ärligt så är jag inte alls så trött som jag ser ut på bilden, haha! Det har varit en intensiv helg med massa fix och pyssel men jag har även fått sova ut ordentligt och det känns bra. En mycket bra helg med andra ord!

Däremot känner jag mig lite stressad över jobbet, för jag insåg igår att jag åker till Barcelona och Mobile World Congress om två veckor. Jag känner att jag måste strukturera upp mina två arbetsveckor som är kvar innan resan, vad ska egentligen göras? 

Nästa vecka kommer min kollega över frÃ¥n Tokyo och vi ska förbereda alla produkter till mässan. Det är ganska lätt att komma ihÃ¥g. Den här veckan mÃ¥ste jag fokusera pÃ¥ att se till att allt som ska med till mässan faktiskt har kommit hit! SÃ¥ fÃ¥r det bli! Hoppas ni fÃ¥r en bra dag ^^Â