L Ö R D A G

Hej kompisar! Hur Ă€r er lördag? Min har gĂ„tt sĂ„Ă„Ă„Ă„ fort men jag har Ă„ andra sidan fĂ„tt vĂ€ldigt mycket gjort! Jag har gymmat, stĂ€dat lĂ€genhet och kaniner, handlat mat och varit pĂ„ Ikea! Det sistnĂ€mnda var inte alls sĂ„ kul som jag hade hoppats i nĂ„gra veckor, men man kan inte fĂ„ allt hĂ€r i vĂ€rlden. Jag fick i alla fall Ă€ntligen med mig nya handdukar, fler matlĂ„dor och dessutom en ny byrĂ„ och en spegel! ÄndĂ„ bra!

Speglen pÄ bilden har vi dock redan, haha! Det blev en spegel man kan hÀnga pÄ vÀggen om man vill, eller ha stÄendes pÄ ett bord. Hur som helst kommer det bli jÀttebra nÀr vi fÄr ordning pÄ grejerna! Jag Àr sÄ himla jÀttetrött nu. PMS och Ikea var inte alls den bÀsta kombinationen. Jag tror det Àr dags att laga lite middag och sedan stuva in mig i soffan under en filt för resten av dagen!