L Ö R D A G

 
Hej kompisar nÀstan mit i natten! Hur har er lördag varit? Min har varit bra, jag har fÄtt vÀldigt mycket gjort! Tillexempel har jag skickat tillbaka en massa paket jag bestÀllt och fÄtt hem tidigare i veckan, jag har gosat med mina kaniner, jag har lagat en riktigt god lördagsmiddag och sÄ har jag trÀnat med Annabanana! Ja ni lÀste rÀtt!

Annabananis har skaffat gymkort och ville ha lite tips och trix för att komma igĂ„ng! Jag stĂ€llde givetvis upp! SĂ„ jag Ă„kte ut till henne tidigare idag och mötte upp henne pĂ„ gymmet ute pĂ„ SegevĂ„ng, mitt förra gym! Åh dĂ€r Ă€r sĂ„ tomt och tyst och lugnt! Saknar det verkligen haha! 

Det gick grymt bra i alla fall! Vi provade lite olika övningar för armar och rygg! Och jag vloggade sÄklart sÄ ni kommer fÄ se sÄ smÄningom om ni skulle vilja. DÀrefter har jag mest suttit hÀr i soffan faktiskt. Tittat pÄ film och ritat lite! Jag Àr sugen pÄ en (eller fler) nya tatueringar och funderar lite pÄ vad jag vill ha för motiv och hur det ska se ut. Nu ska jag dock ta en dusch och sedan se om det finns nÄgon plats i sÀngen. Mr Handsome har legat sjuk dÀr hela dagen stackarn. Jag Àr jÀtterÀdd att jag ska bli sjuk nu innan jag Äker ivÀg.. hÄll tummarna för mig att jag slipper bli dÄlig. Och att Mr Handsome kryar pÄ sig fort förstÄs!

 
#1 - - Abra:

Hajar❀❀❀ Ska tatuera in nĂ„got för hajar ocksĂ„.

Svar: JAG ÄLSKAR HAJAR SÅ MYCKET!
Bunny

#2 - - Annaaaanas:

Tack för alla tips och trix! LÀngtar redan tills nÀsta gÄng vi kan trÀna ihop ^_^ Du fÄr komma ut till Sege fler gÄnger och trÀna ;)

Svar: JA det ska jag absolut göra! Och nÀr vÀrmen kommer kan vi fightas utomhus med era boxningshandskar! SÄ sugen pÄ att köpa sÄna ocksÄ!!
Bunny

#3 - - Abra:

Har fyra hajar i sÀngen som har fÄtt personligheter dÄ min sambo Àlskar hajar ocksÄ enormt mycket! Haha

Svar: Vi har en jÀttestor frÄn Ikea under sÀngen som kaninerna Àlskar att gosa med haha! :D
Bunny