F R I Y A Y

HEJ!

Jag lever! Tror jag! Helt Àrlit sÄ vet jag inte. AlltsÄ den hÀr arbetsveckan har inte varit nÄdig. Den har varit fruktansvÀrd! Helt sjukt jÀvla frukstansvÀrd. Jag Àr helt förstörd. Hur ska jag klara av att Äka ivÀg och jobba i tvÄ veckor nu? Jag vill bara stÀlla in hela kalaset. 

Imorse vaknade jag tvÄ minuter innan min klocka ringde pga av en helt galet mardröm! Jag Äkte en jÀttestressig bussresa för att jag skulle möta min sambo pÄ badhuset för vi skulle gÄ pÄ simskola (?) och jag blev sÄklart försenad. Stressade in i simskolan och det var sÄ mycket folk sÄ vi fick trÀngas i bassÀngen sÄ jag sa att nÀ vi Äker hem istÀllet, detta var inget kul. DÄ blev vi jagade av vÀrsta simskolelÀraren som vÀgrade lÄta oss gÄ hem sÄ vi sprang och gömde oss i ett enormt omklÀdningsrum som vi gick vilse i. Sedan hör vi massa skrik och spring och sÄ var det vÀrsta terrorattacken i badhuset helt plötsligt? AlltsÄ va?

SÄ jag hade verkligen ingen energi till nÄgonting imorse. Jag klÀdde pÄ mig, satte upp hÄret i en toffs, mÄlade pÄ lite ögonbryn och gick sedan och la mig i sÀngen igen och försökte sova lite till tills att jag behövde ge kaniniserna mat och sedan gÄ till bussen. Den nivÄn Àr vi pÄ idag, haha!

SÄ nÀr jag har varit absent frÄn bloggen i en dag sÄ kan ni ju titta pÄ min senaste vlogg som jag inte hunnit med att ladda upp förrÀn nu. Den spelades in förra lördagen! Planen var att ha en liknande dag imorgon, men jag Àr sÄ slut sÄ frÄgan Àr om den kommer innehÄlla trÀning för min del och kanske enbart hÀnga med Anna? 

Nu ska jag dock samla ihop mig. Packa ner datorn och alla viktiga sladdar, samt printa alla viktiga papper, typ flygbiljetter osv osv. Sedan hem och trycka i sig potatiskroketter och beasÄs i Àlsklingens famn. YES IT'S HELG!
 
#1 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

Äh fy, sÄ besvÀrlig arbetsvecka, du förtjÀnar dina kroketter nu! Det hade du gjort ÀndÄ <3

Svar: Bra, för jag Ät det tvÄ dagar i rad, haha!
Bunny

#2 - - Annaaaanas:

Vilken lÀskig dröm du hade! :O
SÄ mysig vlogg hahah. Vi fÄr ta fler gymdejter nÀr du kommer hem igen ^_^