ELLER VADÅ

Katt eller hund? LÀngtar till jag fÄr min egna lilla vovve!

Datorspel eller videospel? The Sims eller WoW, haha!

Popmusik eller Rockmusik? BÄde och! GÀrna R'n'B och Trap ocksÄ!

 Pannkakor eller vÄfflor? PANGKAKOR!!

Varm choklad eller kaffe? Jag har faktiskt aldrig druckit kaffe!

Dag eller natt? Natt, jag gillar mörkret.

Textmeddelande eller samtal? Jag messar hellre, dÄ kan man göra mÄnga saker samtidigt liksom. 

Bibliotek eller museer? Museer, alltsÄ jag Àlskar det verkligen. Kan gÄ och se samma utstÀllningar om och om igen!

Sommar eller vinter? Hur mycket jag Àn gillar mörkret sÄ Àlskar jag ÀndÄ sommaren bÀst! SÄ trÄkigt att frysa. Hur mycket jag klÀr pÄ mig blir jag inte varm om vintern.

Teater eller bio? Teater! Jag vet inte, av nÄgon anledning kÀnns det bÀttre att lÀgga lite slantar pÄ det Àn en film?

Choklad eller vanilj? Choklad, alla dagar i veckan. Bokstavligen.

Regn eller snö? Snö om jag mÄste vÀlja, men helst inget som Àr blött. 

Komedi eller skrĂ€ck? Åh jag vill faktiskt inte vĂ€lja! 

Hamburgare eller varmkorv? Veggieburgare! Verkligen avskyr korv, köttis som veggiekorv!

BÄt eller flygplan? Flygplan faktiskt. 

Sjunger eller dansar? Hela tiden! 

T-shirts eller tröjor? FörstÄr inte frÄgan...

Blommor eller trÀd? Jag vill helst ha bÄda faktiskt, bÄda Àr sÄ himla nyttiga.

Telefon eller dator? Telefon. Som Àr en liten handdator. 

Mjölk eller juice? Eftersom jag Àr en vuxen mÀnniska sÄ Àr ju det enda alternativet juice.

50 eller 80-talets musik? Musik frÄn 80-talet i sÄ fall. 

BlÄ eller gröna ögon? Mr Handsome har en blandning sÄ jag vÀljer bÄda. Men kanske mest grön!

HÀxor eller trollkarlar? HÀxor, jösses. SjÀlvklart ju!

Rakt eller lockigt hÄr? Jag gillar att kunna byta sÄ jag forsÀtter med tvÄ svar.

Frukt eller grönsaker? MÄste ju vÀlja bÄda eftersom det Àr vad min kost bestÄr av haha!

McDonalds eller Burger King? Max