GLITTER PÅ STAN

IgÄrkvÀll var jag en snabbis vid MusikhjÀlpen! Jag ville Äka in och hÀnga lite och passade pÄ dÄ ett antal vÀnner skulle köra igenom ett engagemang utanför buren, Funktionell UtomhustrÀning! Jag var inte med och trÀnade pga trÀninsstopp ust nu (det har ni sÀkert listat ut) men vist sprang, hoppade och tjoade jag i alla fall haha! Jag passade pÄ att fota och filma galningarna som trÀnade pÄ kullerstenen i minusgraderna. Det Àr fint att MusikhjÀlpen Àr i Lund i Är, de kÀmpar pÄ sÄ bra och man kan passa pÄ att titta förbi och peppa. NÄgra dagar kvar, jag hoppas kunna titta förbi nÄgon gÄng till innan det hela Àr över! Som jag uppfattar det Àr det svÄrt att toppa förra Ärets tema, men detta Àr lika viktigt, om Àn pÄ ett annat sÀtt, sÄ jag hoppas folk steppar upp sitt game!

 
#1 - - sarah :

fina bilder