EN TISDAG

Jaha. SĂ„ idag har jag varit hemma sjuk. KĂ€nner att jag inte kommer nĂ„gonstans hĂ€r hemma haha. Är jag inte pĂ„ jobbet sĂ„ pendlar jag till jobbet (just nu strax under 3 timmar per dag tur & retur), och sedan jobbar jag lite hemma ocksĂ„ pĂ„ kvĂ€llarna. Vi lever fortfarande i flyttlĂ„dor och jag har vĂ€ldigt lite julstĂ€mning hĂ€r hemma... Kan inte förstĂ„ att sĂ„ hĂ€r dags om en vecka sĂ„ Ă€r julafton förbi... 

Förutom att jag har jobbat lite Àven idag (ja jag mÄste skÀrpa mig och inte vara tillgÀnglig hela tiden, det Àr verkligen inte bra - det enda negativa med att vara konsult - alltid vara tillgÀnglig) sÄ har jag efter att vÀrktabletterna kickat in i kroppen passat pÄ att sortera mitt julpynt! KÀndes det viktigt tÀnker ni? Kanske vore det pÄ sin tid att packa upp flyttlÄdorna med vÄra badrumsgrejer kanske?  NÀnÀnÀ. 

Imorgon ska jag och min lilla tomte till pappa À n t l i g e n köpa julgran och jag har sorterat ut det pynt jag vill ha i granen i Är. Jag har sÄÄÄ mycket pynt i lite olika stilar och jag vill inte gÀrna ha en gran som inte matchar. I Är blir det rött, svart och silver! Och sÄ dÄ passade jag pÄ att pynta lite mer hÀr i vardagsrummet, sÄ nu pryds vÄra stora och tomma fönster av glimmande röda julkulor, det blev fint! 
#1 - - Annaaaanas:

Det Àr viktigt att kunna fÄ koppla bort jobbet. Livet Àr för kort sÄ det Àr inte vÀrt det.

Svar: Helt sant! :(
Bunny