DET SENASTE

Mitt senaste köp: Det är faktiskt den här stiliga korgen som vi ska förvara vår ved i till kaminen! Vi ska köpa ved i helgen så vi kan myselda lite nu under julen! Jippie!

Min senaste skärmdump: inte alls så trevligt, men jag printade bilder från ett så himla sorgligt videoklipp om kycklingar i äggfabriken... bilden visar könssortering, där tuppkycklingarna direkt kastas i det stora grå fatet för att levande landa i en köttkvarn, då de inte har något värde i äggfabriken... 

Min senaste anteckning i telefonen: så sjuukt tråkigt haha, min sista shoppinglista inför julbakningen;
"saffran
chashewsmör
kokossocker"

Min senast tagna bild: den här tog jag imorse! Känner mig inte alls så pepp och fräsch som jag ser ut, mår riktigt dåligt idag. Ska strax gå hem från jobbet och ta en tidig eftermiddag.

Min senaste nerladdade app: M U S I K H J Ä L P E N 

Mitt senaste inkommande messenger-meddelande: Mr Handsome skickade en så himla fin bild på honom och Wookie igårkväll 

Min senaste använda emoji: det är typ alltid den här 😍