DEN FÖRSTA DECEMBER ÄR HÄR IGEN

Hörrni vänner! Det är December nu! Hur sjukt! Tiden har gått så fort den senaste tiden och idag vaknade vi helt plötsligt upp till den 1:a December! Det syns inte så mycket här hos oss förstås, jag har en liten ljusslinga jag har hängt upp runt vårt tomma sovrumsfönster, men annars äre inte mycket pynt här. Ska gå loss med de det första vi gör då vi flyttat in haha! 

Jag fick hem lite juliga grejer med posten igår! Det är lite aktivist grejer i from av stickers, en stor skylt samt ett gäng vego-julkort att skicka till familj och vänner när det börjar närma sig! Jag är himla nöjd med mina stickers, men extra nöjd över skylten som var himla mycket större än jag trott! Jag har planerat att delta på en manifestation utanför Scan i December, men hoppas hinna med kanske ytterligare en! Är extra ledsen för alla grisar under December.

Skylten och stickersen är bilder jag gjort själv, julkorten kommer från Djurens Rätt!
#1 - - Mirano:

Vilken fin och bra skylt! <3

Svar: <3
Bunny