VEGOTERAPI

 En fin form av vegoterapi Àr att mÄla, eller för mig Àr det i alla fall det. Jag ritar ledsna smÄ djur som jag sedan gör till klistermÀrken och som jag sedan dekorerar hela stan med.

Jag Àr lite sent ute dÄ vi befinner oss typ mitt i Augusti men jag har bestÀllt hem lite stickers om krÀftor nu som jag hoppas sÀtta upp innan jag pyser till Berlin, och Àven nÄgra stickers angÄende djurtester. 

Jag hÄller ocksÄ pÄ med en liten killing som ska handla om halloumi och sÄ en ledsen liten fisk som ni ser. Jag Àlskar att mÄla dessa djuren, Àlskar att skissa och fÀrglÀgga. TrÄkigt att det ska behövas men det kÀnns fint att sÀtta ett ansikte pÄ problemen liksom. 

HÀr kan ni se de motiv jag bestÀllde hem idag:
 Och sÄhÀr kan det se ut nÀr bilderna Àr dekorerade i stan! Mycket nöjd, trots omstÀndigheterna...

 
#1 - - Abra:

AlltsĂ„ rĂ„ttan ser sĂ„ ledsen ut det krossar mitt hjĂ€rta. Är sĂ„ glad över att jag aldrig har (och aldrig kommer) hĂ„llt pĂ„ med smink. Stackars djur. 💔

Svar: Det var meningen att den skulle vara ledsen, bra att jag lyckades! ❀
Bunny

#2 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

Designar du dessa stickers sjÀlv? Du Àr verkligen mycket begÄvad! Tack för din insats <3

Svar: Ja jag sitter och mÄlar dem ^_^ Tack sÄ mycket!
Bunny

#3 - - Mirano:

SÄÄÄÄÄ fina! Och sorgsna pÄ samma gÄng sÄklart..

Du fÄr jÀttegÀrna höra av dig till mig nÀr du har hittat ett stÀlle som trycker bra stickers, sÄ kan jag fixa nÄgra egna motiv sen att hÀnga upp i BorlÀnge (vi behöver dekorera om hÀruppe förstÄr du). ^^

Svar: Jag har fÄtt tips om print24 - dÀremot tycker jag att sidan Àr lite rörig och har inte haft tid att sÀtta mig in i den, men den Àr tydligen vÀldigt bra. Det Àr dÀr min vÀn Maria fixar alla vÄra andra stickers!
Bunny

#4 - - Annaaaanas:

Du Àr sÄ duktig bÀstis!