T U E S D A Y

Godkväll kompisar. Hur har er tisdag varit? Min har varit fartfylld och jag ligger just nu i sängen helt utmattad med lätt panikpåslag, käkar chips och tittar på Jane the Virgin. 
 
Efter jobbet har min dag sett ut så här i alla fall:
Jag var in tidigt på kontoret imorse för att kunna lämna tidigt, jag skulle in till stan och tatuera mig! Sådär smart just denna veckan men jag fick en snabb tid och ville verkligen passa på!
 
På Crooked Moon i Malmö är de veganer och det kändes nice! Jag gjorde en liten tatuering för att känna in atmosfären i studion.
 
Hur fin blev den inte? Plasten ska sitta på i alla fall i tre dagar och sen är tattoon fixed liksom. Är så nöjd! Jag har ritat/skrivit den själv.
 
Annabanana kom förbi typ precis då vi var klara och så trippade vi bort till Coffee Factory och proppade i oss vegansk  brownies. Så god, fast mäktig haha! 
#1 - - Svatantrya:

Åh så fin! Jag hade aldrig klarat av att ha plasten på så länge dock, min har alltid åkt av i samma stund som jag kommer hem haha.

Svar: Detta är sån medicinsk plast. vet inte om du har haft det? Den sitter tills den ramlar av och man ska inte dra i den om den inte lossnar liksom ^_^
Bunny

#2 - - Matilda:

Superfin tatuering, verkligen!

Svar: Taaack :D
Bunny

#3 - - Abra:

Älskar den!

Svar: <3
Bunny

#4 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

Den blev jättebra, så himla roligt! Nu blir jag också sugen på att tatuera mig :)

Svar: Taaack! :D
Bunny

#5 - - Annaaaanas:

Visste inte att du skrivit det själv, ännu coolare då ju :D

#6 - - Mirano:

Men åååh, vad fin tatueringen blev!! <3

Svar: Tack! :D
Bunny