ORKA KÄMPA FÖR DJUREN

PÄ tal om Vegan Wednesday och att jag egentligen inte har sÄ mycket annat att skriva om just nu sÄ vill jag presentera min nya maskot!

Det hÀr Àr Orka, som har fÄtt sitt namn eftersom det Àr en spÀckhuggare, det vill sÀga en orca, och Orka ska fÄ följa med mig pÄ alla mina vegan och aktivistÀventyr framöver! Jag hittade den helt ensam i en lÄda full av smÄ apor och fÄglar och alltsÄ helt Àrligt, den ser sÄ sjuk ledsen ut, jag kunde inte lÀmna kvar den i affÀren! Hur motiverad blir man inte av en superledsen liten spÀckhuggare, liksom? Inga spÀckhuggare och inga andra djur ska behöva leva sina liv i misÀr pÄ mÀnniskors vilkor. Inga! 

Detta kanske Àr sjukt barnslig egentligen men jag vet fler av mina aktivistvÀnner som har en liten maskot med sig, och Orka ska motivera mig till att orka kÀmpa för djuren. 

Det Àr en liten mjukis frÄn Systrarna Grene som jag gjort om till en nyckelring!
#1 - - Saga:

Söööööt! ❀

Svar: ❀
Bunny

#2 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

JEEEEZZZ sÄÄÄÄÄ fin. Jag fÄr lite ont i bröstet av att bara se honom <3

Svar: Det var precis sĂ„ jag kĂ€nde :( Lilla lessna fina firren ❀
Bunny

#3 - - Annaaaanas:

SÄ sööt! <3