L Ö R D A G

 Vilken lördag! Hur har ni haft det? Jag har haft det sÄ himla bra! Jag var lite orolig igÄr att jag skulle kÀnna mig matt och tömd nÀr jag vaknade imorse men jag mÄste ha sovit sÄ himla bra och vaknade en hel timme innan mitt alarm. 
 
Det passade mig utmÀrkt dÄ jag skulle befinna mig pÄ stan vid tolv för att möta upp Annabanana! Jag var lite tidig och kunde passa pÄ att Àta gratis veganglass i stan dÄ jag vÀntade pÄ henne, eftersom att jag av en slump hamnade pÄ samma torg som Oatlys glassbil stod parkerad pÄ idag!
Lycka Àr att fÄ gratis vegansk glass, I tell you that! Jag Ät sÄklart Salty Caramel eftersom den Àr den godaste, ohyes! Efter att Anna nÄtt fram till samma torg som jag sÄ tog hon samma glassmak som jag och sedan knallade vi ner till tÄget och tuffade till Emporia. Jag skulle köpa tillexempel nagellack för nyfÀrg pÄ mina klor och en pensel för ny fÀrg i mitt hÄr, men det hittade jag inte och istÀllet kom jag hem med bland annat en ny klÀnning och en jacka... 
 
Förutom att shoppa sÄ drack vi gröna smoothies och catchade upp, som vanligt! Vid tre blev vi bÄda hÀmtade i vars en bil trots att vi skulle vidare till ungefÀr samma stÀlle, haha. Mr Handsome kom och hÀmtade mig sÄ vi kunde handla kaningrejer, och Annas fÀstman hÀmtade upp henne sÄ de kunde köpa bröllopsgrejer. Jag Àr osÀker pÄ om jag kan bestÀmma mig för vad som Àr roligast, kanin eller brölloppsgrejer? 

KvÀllen har jag sysselsatt mig med att flÀta ur mina dreads. Bara för en liten stund, för en ordentlig hÄrtvÀtt samt lite ny fÀrg som sagt! Mitt huvud Àr, förutom superfluffigt, sÄ himla lÀtt just nu haha, inte för att hÄret pÄ nÄgot sÀtt Àr tungt, men huvudet svÀvar lite nu liksom haha!
 
Ska svÀva ivÀg till sÀngen nu dock, imorgon har jag en dag full av tvÀtt och packning att ta hand om! 
#1 - - matildabergstedt.blogg.se:

JĂ€kla lyx med gratis veganglass!

Svar: Eller hur!!
Bunny

#2 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

Gud, jag vill sÄ hoppa in. Först för att jag vill ha glass och sedan för att jag vill ha dreads ;D

Svar: Tur att bÄda Àr lÀtt fixade! :D
Bunny

#3 - - Martina:

LÄter som en rolig dag! Och hÀrligt med gratis glass <3

#4 - - Annaaaanas:

Glassen var sÄ god och du Àr sÄ snygg!! :D <3
Du fÄr följa med och handla bröllopsgrejer nÀsta gÄng ;D

Svar: Jag lÀngtar efter mer glassssssss!Jaaa det vill jag! :D
Bunny