FRIDAY EVENING

Hej hej hallĂ„! Äntligen Ă€r denna arbetsveckan slut! Allting har gĂ„tt superbra och det kommer bli fin fint nĂ€r vi kommer till Berlin och sĂ€tter igĂ„ng mĂ€ssan! Nu hoppas jag bara att jag inte glömt nĂ„got, hoho. Det gör jag alltid i och för sig haha, pĂ„vĂ€g pĂ„ min sjunde resa nu, och Ă€ndĂ„ har jag inte lĂ€rt mig. 
 
Resten av kvÀllen ska spenderas i sÀngen (surprise surprise), till middag blev det smörgÄsar och senare blir det chips! Jag ska titta pÄ Jane the Virgin (assÄ hur kul Àr inte den serien??), skriva blogginlÀgg och kanske rita lite. BÀsta fredagskvÀllen, om man bortser frÄn det oerhört dÄliga 90-tals discot som grannen nedan hÄller. Jag tror han har spelat Scooter i en timme nu.
 
 
#1 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

mina mackor ser inte ut som dina mackor... det verkar UNDERBART!

Svar: Hahaha, mina ser sÀllan ut sÄhÀr faktiskt, ren tillfÀllighet!
Bunny

#2 - - Annaaaanas:

MÄste titta om den serien alltsÄ haha :D

Svar: Det finns bara fyra sÀsonger pÄ Netflix!! :(
Bunny