W E D N E S D A Y

Guuuu va det regnar idag dÄ! Det blir alltid sÄnt kaos inne i stan och pÄ bussarna nÀr det inte regnat pÄ lÀnge, det Àr som att folk glömmer bort hur de ska bete sig nÀr de blir blöta? AlltsÄ det var sÄn hysteri pÄ bussarna, nÄde den om man inte fick plats pÄ bussen och fick stÄ kvar i tre minuter och vÀnta pÄ nÀsta! VÀdergudarna (norska YR) sÀger dock att det ska upphöra i eftermiddag, jag hoppas verkligen det eftersom det stÄr fika med Annabanana pÄ schemat oc jag hoppas jag piggnar till tills dess!

Jag har haft ett par stressiga dagar hÀr pÄ jobbet, plus otrolig dÄlig sömn pÄ det sedan söndagsnatt, sÄ jag har gÄtt lite pÄ autopilot. IgÄr fick jag dessutom ytterligare en request till att skicka en massa produkter till en filminspelning! Det kan eventuellt vara det roligaste jag gjort hittills i mitt jobb haha! Las Vegas slÀng dig i vÀggen! Utan att sÀga förmycket; en del magiska saker har hÀnt i denna worskhop av dessa personer dit jag skickade mina grejer till, det Àr ju inte utan att man blir lite starstrucked liksom, hoho!

Idag ser det dÀremot ut att bli lugnare pÄ jobbet! Jag Àlskar att mitt jobb har toppar och dalar, dagar dÀr man jobbar hÄrt, fort och mycket och dagar nÀr man kan lÀsa mejl, stÀda skrivbordet och ÄterhÀmta sig för nÀsta grej. NÀsta grej blir att vi ska flytta till nya lokaler i huset och vi mÄste dÀrför börja flyttpacka! PUH!

HĂ€r har ni förövrigt en outfit bild frĂ„n igĂ„r, Ă€r skitsur vilket jag ofta kĂ€nner att jag Ă€r nu för tiden. PĂ„ det mesta, faktiskt.Â