T U E S D A Y

Jo men gomorron! Idag har jag sÄ himla mycket att göra pÄ jobbet och hemma! Jag ska installera telefoner och grejer som jag ska skicka ivÀg till en filmproduktion, jag ska förbereda ett stort utskick av vÄr (min bebis) senaste lanserade produkt och boka in folk som kan komma in och hjÀlpa till!

Sedan ska jag hem och hoppas pÄ att kunna hÀmta Mr Handsomes födelsedagspresent eftersom han fyller Är idag (!), eventuellt gÄ och trÀna om jag kÀnner att jag har nÄn energi kvar och sedan Àta en god middag med min födelsedagsgris! Och eventuellt stÀda denna speglen ser jag nu.... Heja tisdag, let's do this!

 
#1 - - Annaaaanas:

HĂ€lsa grattis till Mr Handsome! :D

Svar: Det ska jag göra, han Àr nog artig och tackar :D
Bunny

#2 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

Hoppas att det blev en toppentisdag och att ocksÄ onsdagen blir till belÄtenhet. Idag ska bli bra, igÄr var tungt. SÄ jag fÄr hÀmta inpo frÄn din snygga klÀdstil i spegeln, heja :D

Svar: ❀ haha tack! Älskar att vĂ„ren Ă€r hĂ€r sĂ„ man kan klĂ€ sig lite roligare!
Bunny