SATURDAY

SĂ„ himla skönt att fĂ„ sova ut! Jag somnade runt elva igĂ„rkvĂ€ll (mitt i fina magiska filmen) och vaknade runt Ă„tta idag! Är fortfarande rĂ€tt sĂ„ trött men har tagit mig igenom ett trĂ€ningspass nu pĂ„ morgonen i alla fall! Det stod booty pĂ„ schemat och det gick superbra, gymmet var nĂ€stan helt tomt! 
 
SÄhÀr sÄg passet ut:

UppvÀrmning pÄ Crosstrainer med högt motstÄnd
Kickback i pulley-maskinen
Sidekick i pulley-maskinen
Höftlyft med vikter
Höftlyft med gummiband
Clamshell med gummiband
Stiff deadlifts
Grodan
Dropset i adduktormaskin som avslut

/och sedan passade jag pÄ att strecha massa eftersom jag slapp trÀngas med tusen andra - sÄ himla bra!

Nu har jag inga planer för resten av dagen faktiskt! Tror jag ska smÄstÀda lite, kanske titta pÄ film? Bara göra det jag kÀnner för, ta en powernap om det blir sÄ. Jag behöver verkligen nÄgra dagar nu utan planer och mÄsten sÄ jag kommer ner lite i varv. Det Àr verkligen bra med tvÄngs-pauser emellanÄt! Nu ska jag dock göra lite lunch, jag tror bestÀmt det blir pannkakor! Tjoho!
#1 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

Men damn girl! Och att ha ledigt och ta dagen dit den vill, GULD!

Svar: Verkligen!!
Bunny

#2 - - Annaaaanas:

Alltid skönt att vara sjÀlv pÄ gymmet ^_^

Svar: Det Àr det verkligen!
Bunny