NÄR MAN HAR GYMMET FÖR SIG SJÄLV

Iiiiih Àlsklingens födelsedagspresent dök inte upp idag. KÀnner mig sÀmst! Visserligen sÄ sa han aldrig i tid vad han önskade sig och jag fick anstrÀnga mig hÄrt för att komma pÄ nÄgot bra, men kÀnns ÀndÄ trist att inte kunna ge honom nÄgot pÄ hans födelsedag!

Jag gick och körde igenom överkroppen efter jobbet idag. Det har varit sĂ„ mycket och jag kĂ€nde jag ville skaka loss lite. Förra veckan gick det S Å dĂ„ligt men idag kĂ€ndes det mycket bĂ€ttre och jag fick bĂ€ttre kontakt med musklerna. SĂ„ olika det dĂ€r? Visserligen Ă€r jag inte fullt sĂ„ upprörd som jag var förra veckan, haha!

NĂ€r jag kom hem slĂ€ngde jag ihop en enorm mĂ„ltid till födelsedagsgrisen i alla fall! Han önskade sig klyftpotatis och bearnaisesĂ„s och jag fyllde pĂ„ med rödbetor, nyskördade hela (❀) morötter, sötpotatis, zucchini och champinjoner. Nu Ă€r jag sĂ„ mĂ€tt sĂ„ jag vill krĂ€kas, men det var det vĂ€rt! SĂ„ gott!

#1 - - Annaaaanas:

Det Àr sÄ gött med gymmet för sig sjÀlv :D

Svar: Verkligen!
Bunny