MIN KVÄLL I BILDER

GodkvÀll! Jag hoppas ni har haft en fin fredag och har en bra kvÀll! Eftersom jag har bloggat dÄligt denna veckan tÀnkte jag bjuda pÄ en liten bildbomb nu frÄn min eftermiddag! 

Vid klockan fyra blev det Àntligen dags att lÀmna jobbet för denna veckan! Jag flög nÀstan ivÀg till bussen med hjÀlp av mina nya örhÀngen, dessa Àr ocksÄ nya! Ett inlÀgg med mina nya stora fantastiskt glittrande örhÀngen kommer för er som Àr nyfikna och tycker sÄnt Àr kul!
Sedan tog jag den enorma dubbeldÀcksbussen in till Malmö! Det Àr nÄgot lite lÀtt lÀskigt med att Äka dubbeldÀckare pÄ motorvÀg, det kommer jag nog aldrig komma ifrÄn. EmellanÄt kÀnns det nÀstan som att Äka en stor bÄt liksom!
Sen mötte jag upp Annabanana, Àntligen! Vi styrde stegen mot ett sjukt busy Coffee Factory! NÀstan hÀlften av tiden av vÄr fika bestod i att vi stog i kö för att bestÀlla fikan, haha! Efter en stund blev det dock ganska fort tomt och lugnt dÀr inne och jag kunde njuta av min ischai - kanske den godaste som finns! Den blev extra stor idag tyckte jag!
Innan vi skiljdes Ă„t tog vi en kort liten tur pĂ„ stan. Jag ville in pĂ„ Åhlens och titta pĂ„ en flamingo, men jag tror att den Ă€r för liten sĂ„ jag fĂ„r leta vidare... Det Ă€r jĂ€ttesvĂ„rt att hitta en snygg flamingo utan fjĂ€drar! NĂ„ja, utan flamingo fick jag Ă„ka vidare till mataffĂ€ren dĂ€r jag skulle möta Mr Handsome. HejdĂ„ stan för idag!
Utanför mataffÀren passade jag pÄ att fota de hÀr fina blommande trÀden som jag har tÀnkt varje morgon nu denna veckan att jag vill stanna och titta lite extra pÄ. Blommande trÀd kan vara nÄgot av det vackraste i vÀrlden, right?
Och sen sÄ handlade vi mat! Inte sÄ mycket mat tÀnkte vi, utan mest sÄ vi klarar oss över helgen, och sÄ Äker vi och preppar inför matlÄdor och sÄdÀr pÄ tisdag istÀllet kanske, men det blev ÀndÄ ganska mycket mat! PÄ matsedlen i helgen stÄr grönsaker i ugn med barbeque kikÀrtor, och kanske eventuellt fuskpinnar med limesÄs? 
Nu finns det dock inget annat kvar att göra idag Àn att gosa kaniner, Àta middag (haha okej det blir gröt bara för min del) och somna framför en film. Jag tror jag vill se Fantastic Beasts ikvÀll! Jag tycker den Àr sÄ himla bra och Àlskar att den finns pÄ Netflix! 

Vi hörs imorgon!