HOGWARTS MYSTERY

Okej, vi mĂ„ste prata om nĂ„got jĂ€tteviktigt; mobilspelet Hogwarts Mystery! Är det nĂ„gra av er som har börjat spela det Ă€n? Jag vise att de skulle slĂ€ppas nu i veckan, men inte att man redan nu kan testa spelet! Jag mĂ„ste sĂ€ga att jag redan nu Ă€r överförtjust!

Hade det inte varit för att man mÄste ta pauser och vÀnta pÄ ny energi i spelet hade jag nog spelat hela dagen igenom! Varje chans jag har fÄtt har jag tagit till att spela idag! Det Àr verkligen sÄ mysigt och bra gjort! Jag kan inte lÀgga det ifrÄn mig!

Äntligen har man chansen att börja pĂ„ Hogwarts! Man skapar sig en avatar, köper böcker och en trollstav och fĂ„r sedan kliva in genom de stora dörrarna till Stora Salen, och ni som kĂ€nner till Hogwarts ni vet vad som hĂ€nder sedan; en massa Ă€ventyr!

Ser sÄ himla mycket fram emot hur detta spelet kommer utvecklas framöver! Nu ska jag bara ta mig igenom en min andra flyglektion och sedan ska jag vÀl försöka sova! Jag Àr verkligen helt slut sÄ om jag bara slÀpper Hogwarts sÄ gÄr det nog bra... haha!
#1 - - Abra:

Slytherin Pride đŸ‘ŒđŸ»đŸ‘ŒđŸ»

Svar: Always!
Bunny

#2 - - madabouttea.se:

MÄste nog spana in det spelet, Àven fast jag inte Àr sÄ stort Harry Potter fan.

Svar: Åh det Ă€r supermysigt verkligen!
Bunny

#3 - - Miss Baby Peaches:

Åh, jag vet inte om jag vĂ„gar spela det. Har sĂ„ höga förhoppningar att jag Ă€r rĂ€d att blir besviken!

Svar: Jag kan recensera det lite bÀttre i slutet av veckan om du inte har börjat spela Àn ^_^
Bunny

#4 - - Annaaaanas:

Åh va spĂ€nnande, vill ocksĂ„ testa :D

Svar: Jaa, det har slÀppts pÄ riktigt nu! :D
Bunny

#5 - - Mirano:

GĂ„r ju inte att sluta spela!

Svar: Det gör verkligen inte det! Jag Àr pÄ jobbet och bara "vÀnta jag har en lektion nu!" haha!
Bunny

#6 - - Miss Baby Peaches:

Ja men gör gÀrna det :)