#bootybuilding

AlltsÄ jag Àr sÄÄ trött! Vilket trÀningspass vi fick till i eftermiddag! Körde verkligen gÀrnet, jag vet inte vart jag fick energin ifrÄn? Eller sÄ Àr jag tröttare Àn vanligt eftersom jag fick göra om mitt pass och anpassa mig lite eftersom vi var pÄ ett nytt gym? Vet inte... kul var det i alla fall! Vi körde booooooty! BÀsta bÀsta och roligaste passet!

Sen tuffade jag vidare genom stan! Jag skulle köpa nya ansiktsprodukter pÄ The Body Shop samt en ljusare nyans av min foundation för att blanda ut och matcha mig bÀttre! Men efter tre besök pÄ olika Apotek sÄ gav jag upp, den fanns ingenstans! Men ansiktsprodukter fick jag med mig hem i alla fall sÄ det var inte helt bortkastad tid!

Nu har jag lagat en god tofu/lins/kokos/curry gryta till lunchlÄdor för resten av veckan. Det blev dock inget över till kvÀllsmat nu sÄ jag ska hitta pÄ nÄgot annat, titta klart pÄ Breaking News och sedan sova. SÄ trött!

 
#1 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

men Äh, sÄ himla kul :D Jag ska ocksÄ ivÀg snart, men tror jag ska köra triceps och mage :D :D

Svar: Tricep Àr kul, mage not so much haha! Hoppas det gick bra! :D
Bunny

#2 - - Annaaaanas:

MÄste verkligen öva pÄ den posen hahah! XD