T I S D A G

IgÄr kÀndes min stil som Bellatrix Lestrange möter Gossip Girl (vilket by the way Àr mitt nya sÀtt att beskriva min stil pÄ, I love it) och idag kÀnner jag lite mer, Bellatrix Lestrange möter Captain Jack Sparrow? Oooh lÀr köpa den senaste filmen föresten vill sÄ gÀrna se den igen! Hoppas de har den pÄ bra erbjudande under Black Friday haha, det Àr dÄ jag köper Ärets skörd av filmer frÄn cdon haha! Dagens tips!

Hur som helst! Hej tisdag! Jag har inget nytt att hÀnga i granen idag. Ska jobba en massa. Sedan ska jag hem och stÀda, och förhoppningsvis hinna gÄ till gymmet. Hann inte med det igÄrkvÀll sÄ tog ett snatt magpass hemma i vardagsrummet. Kanske det trÄkigaste som finns, att trÀna mage, avskyr det verkligen! TrÀnar hellre kondition Àn mage mÄste jag sÀga. 

Änyways, ska Ă€ta upp min frulle nu. Tog med mig overnight oats, lingon och kanelĂ€pplen idag. JĂ€ttegott faktiskt. Brukar inte gillar overnight oats men jag prioriterade tio minuter lĂ€ngre sömn imorse för att slippa koka gröten innan jag for ivĂ€g. Score!Â