Snart Àr det DET den tiden av Äret

Jag sprang pĂ„ de hĂ€r bilderna för nĂ„gra dagar sedan. Totally love it. Älskar allt som har med clowner och horror att göra (förutom de idioter som klĂ€dde ut sig till clowner och skrĂ€mde folk pĂ„ stan förra Ă„ret). Det blir liksom alltid bra. SlĂ€ng in ett barn i matchen som redan frĂ„n början Ă€r lite obehagligt (ja, jag Ă€r mer rĂ€dd för barn Ă€n clowner haha) och det blir tio av tio pumpor i skrĂ€mselbetyg! Ska ni se DET? Jag tror vi ska försöka se den till veckan! 
#1 - - Abra:

IT förstörde mig som liten sĂ„ har alltid varit rĂ€dd för clowner. SĂ„ nĂ€r alla sprang runt med masker och skrĂ€mde folk sĂ„ kunde jag inte vara ute pĂ„ kvĂ€llarna och pĂ„ mornarna pĂ„ vĂ€g till tĂ„get sĂ„ var jag LIVRÄDD. Men sĂ„g aldrig nĂ„gon Thank god. Men JA! Jag ska se filmen. LĂ€r ocksĂ„ bli denna vecka!

Svar: Helt Àrligt sÄ skrÀmde de dÀr clownjÀvlarna pÄ gatorna mig ocksÄ. SÄg inte heller nÄgon som tur var. Men dom var ju lÀskiga för dom var dumma i huvudet och misshandlade och rÄnade folk. Jag Àr mer rÀdd för folk som Àr dum i huvudet Àn en clown för den "klassas" som lÀskig. Eller ett spöke, om du förstÄr vad jag menar haha!
Bunny

#2 - - borntolose.blogg.se:

SjÀlvklart ska den nya DET-filmen ses! NÀr Àr en annan frÄga dock :)

Svar: Snart! :D
Bunny

#3 - - Saga:

SjÀlvklart ska IT ses! Ett mÄste ju :)

Svar: Yasssss!
Bunny

#4 - - Mirano:

AlltsÄ, jag lÀr ju se den nÄgon gÄng. FrÄgan Àr nÀr.. :P