L Ö R D A G

Vad fort den hÀr dagen har gÄtt! Det kÀnns som jag inte gjort nÄgonting alls faktiskt, fast det har jag. Vi har veckohandlat och fixat lite hÀr hemma. Och sÄ tog jag ju tag i garderoben. Jösses. BÄde stÀdade och rensade, det kÀnns himla bra nu! 

DÀrefter har jag bara hÀngt hÀr i soffan framför Netflix, jag fick för mig att jag skulle se om Pretty Little Liars frÄn början. Kommer inte helt ihÄg vart i sÀsongerna jag slutade, samt att jag minns att jag tyckte om den haha. Om inte annat sÄ ger den en himla hÀrlig höst-feelings pÄ nÄtt sÀtt. Halloween och spooky och sÄ vidare! 

#1 - - Mirano:

omg hade helt glömt bort den serien! :o Borde nÀstan ocksÄ se om den, vet du hur mÄnga sÀsonger det finns pÄ Netflix?

Svar: Den sjÀtte sÀsongen har nyss kommit upp, och jag valde att se om för jag inte kan komma ihÄg vart jag slutade haha! Vet inte ens hur mÄnga sÀsonger som finns?
Bunny