IN THIS MOMENT - WITCHING HOUR

Jag insÄg i fredags att jag helt glömt bort att lyssna pÄ In This Moments senaste album Ritual. Kanske för att de slÀppte det mitt i sommaren och mitt val av musikgenger delar sig liksom efter de olika Ärstiderna. PÄ sommaren vill jag ha fluffig RnB och pÄ hösten vill jag rÄare Rock liksom. SÄ helt naturligt föll det sig att suget efter In This Moment tittade fram i den tidiga hösteftermiddagen förra veckan. 

Hur som helst, jag Àlskar albumet! Deras cover pÄ Phil Colins - In the Air tonight Àr hur fin som helst, och jag tycker om deras variant av Billy Idols - White Wedding (som pÄ deras skiva heter Black Wedding, sÄklart). BÀst för tillfÀllet Àr faktiskt Witching Hour men det Àr nog frÀmst för att den pÄminner mig om en av mina absolut bÀsta lÄtar av She Wants Revenge - Tear You Apart. Jag delar bÄda nedan sÄ kan ni fÄ jÀmföra med mig! 





Eftersom jag Ă€lskar Tear You Apart och har gjort i flera Ă„r sĂ„ Ă€r jag ju faktiskt helt överförtjust i att det finns Ă€nnu en lĂ„t i samma sorts sound. Love love love love. Vad tycker ni?Â