🍂 HÖSTLISTAN 🍂

Beskriv din höst med tre ord.
Mysig, stressig och kul!

Vad Àr det bÀsta/sÀmsta med hösten?
Hur ska man kunna bestÀmma sig för vad som Àr bÀst? Allt Àr bÀst! VÀdret, ljuset, kylan, fÀrgerna, klÀderna, att allt blir sÄ mysigt, maten, Halloween och sedan det lilla steget över till jul!

Det sÀmsta Àr, som jag brukar sÀga, att alla blir sÄ deppiga för det blir mörkt. Sluta det Àr sÄ fint ju! TÀnk sÄ mÄnga filmer man kan fylla en hel dag med för det heeela tiden Àr filmlÀge! 

Hur ser din höstoutfit ut?
Den innebÀr varma boots/stövlar och stickade tröjor och fina klÀnningar pÄ dagen, mysiga matchande pyajamasar pÄ kvÀllarna. GÀrna mycket spets detaljer, och sammet. Jag har till och med köpt en regnkappa i höst, jag ska klara alla vÀder och alla vindar!

Vad har du pÄ TO-DO listan just nu?
Åh, sĂ„ himla mycket. BĂ„de pĂ„ jobbet och hemma. Projekten pĂ„ jobb tar aldrig slut och aldrig heller paus. Hemma har vi planer pĂ„ att fĂ€rdigstĂ€lla garderoben och bygga kaninmöbler!
 

BÀsta musiken för regniga dagar?
Nince Inch Nails eller The Cure. Kanske mest The Cure faktiskt.

Vilka serier rekommenderar du att följa? Eller kanske nÄgon sevÀrd film?
Kanske den nya Star Trek serien pÄ Netflix? Kanske Pretty Little Liars? Kanske American Horror Story? Kanske Salem? Filmer... sÀmre med filmer, det Àr mycket serier nu.

Vad Àr den höstigaste matrÀtten?
Alla pratar jÀmt om grytor och sÄdÀr men jag Àlskar att kura ihop mig i soffan med en skÄl varm pasta med tillhörande pastasÄs förstÄs! GÀrna nÄgon form av ratatouille kanske. 

Var hÀnger du helst under helgen?
I min soffa med allt snax jag kan bÀra med mig frÄn köket under en runda, eller ute pÄ stan pÄ fika! NÀr jag behöver röra pÄ mig sÄ gÄr jag gÀrna ut och promenerar en stund! 

Har du nÄgon inplanerad resa för den nÀrmaste framtiden?
TÀnk för det har jag! Jag och min sambo Äker ivÀg snart i oktober över en helg, sedan ska jag ju faktiskt tillbaka till Berlin i början pÄ November!

Hur förbereder du dig för vintern?
Genom att tÀnka pÄ allt som Àr bra med vintern. Typ julen, haha. 

Listan hittade jag pÄ den hÀr fina bloggen!