GO BACK TO BED TODAY IS CANCELED

SÄklart jag inte kom nÄgonstans idag. Mina vÀnner jag skulle gÄ med stÀllde in och min Ängest slog till. Klarade inte av att gÄ sjÀlv till ett event dÀr ungefÀr trehundra okÀnda mÀnniskor signat upp sig till. Inte nu, inte idag. Det kommer fler pÀrltillfÀllen som jag ska försöka ta vara pÄ istÀllet sÄ smÄningom! 

Har istÀllet tagit hand om tvÀtten tillsammans med mina kÀra sambo och sedan bara tagit det lugnt. Tittat pÄ serier och Àtit avokadoknÀckemackisar och bara gjort allt det dÀr jag egentligen inte vill göra idag. Det var helt okej ÀndÄ. Nu Àr det snart middagsdags, det blir sötpotatiswraps till middag, love it! 
#1 - - Abra:

Skönt att ÀndÄ ta det lugnt hemma. Alltid bra att ta hand om sig och inte utsÀtta sig för jobbiga situationer nÀr man har Ängest. Hoppas du fÄr en trevlig fortsatt söndag. Ska nog försöka göra de dÀr wrapsen nÀr jag mÄr bÀttre!! Ser sjukt gott ut!

Svar: Tack detsamma fina du <3 De Àr sÄÄ goda! Jag tillagar potatisen i ugnen sÄ de blir lite sÄdÀr ungsrostade och vÀrmer pÄ kikÀrtor i barbequesÄs pÄ medelvÀrme (sÄ kikÀrtorna inte exploderar haha) pÄ spisen ^^
Bunny