GÅRDAGENS SHOPPING

Hej och godmorgon söndag! Inatt har jag sovit sÄ mycket bÀttre och kÀnner mig redo för vad dagen har att erbjuda. PÄ schemat idag stÄr tvÀtt, stÀda lÀgenheten och kaninlÄdor, se till sÄ att kaninerna inte slÄss samt Äka ut pÄ stan och kanske ta en fika med nÄgra vÀnner! 

Ung Cancer har pĂ€rldag idag i Malmö och jag tĂ€nkte Ă„ka in till stan och pĂ€rla lite armband till deras försĂ€ljning i eftermiddag! Det kĂ€nns som en bra sak att göra och det Ă€r sĂ„ roligt att komma ut frĂ„n lĂ€genheten lite dĂ„ och dĂ„. Blir att uppskatta alla andra dagar dĂ€r jag mest ligger uttrĂ„kad och slöar sĂ„ himla mycket bĂ€ttre om man Ă„ker ut pĂ„ Ă€ventyr ibland! Hashtag balans hashtag yolo ❀

Hur som helst, vill ni se lite sneek peeks pÄ gÄrdagens shopping? Jag Àr sÄ himla nöjd med allt det hÀr, Àr sÄ full av inspiration och det snurrar sÄ mÄnga olika outfits med dessa plagg i mitt huvud just nu sÄ jag Àr helt excited över att fÄ gÄ upp imorgon och klÀ pÄ mig inför en ny arbets outfit vecka! 

Jag hittade rutiga leggings, en överdrived mjuk kofta med sammetsknappar och en vit fluffig blus pĂ„ Zara, en topp i tyll pĂ„ H&M, och en tjock och varm lĂ„ngĂ€rmad tröja samt en skir klĂ€nning i spets pĂ„ Gina Tricot! Åh sĂ„ mycket outfits det ska bli! BĂ„de i bild och i videoformat har jag tĂ€nkt! En ny weekly lookbook Ă€r pĂ„ plats pĂ„ min youtube kanal tycker jag! 

Hur som helst, nu ska jag dricka upp mitt citronvatten och sedan göra lite frukost och starta dagen! Hoppas ni fĂ„r en fin söndag! Om ni söndagsĂ„ngest sĂ„ fokusera pĂ„ att göra enbart saker ni mĂ„r bra av idag! ❀
#1 - - Miss%25252525252520Naily:

Massa snyggt du hittat ju! Vill du shoppa mer sÄ har du lÀnken till kappan https://www.missguided.co.uk/oversized-waterfall-duster-coat-black

Tror att det Àr den, bestÀllde den aldrig men fick den ÀndÄ:)

Svar: Hahaha jaaa just det jag lÀste om det! Nu vÄgar jag ju inte bestÀlla av dom hahaha!
Bunny

#2 - - Abra:

SÄdana dÀr rutiga byxor Àr sÄ snygga. TÀnkte köpa men Àr sÄ himla osÀker i allt som inte Àr svarta underdelar. Men sjuuuukt snyggt. Blir spÀnnande att se outfit med dem! <3

Svar: Mm hÄller med. Har ett par blÄ jeans jag Àlskar men pga fÀrgen anvÀnder jag dom inte... ska fÀrga dom svart!
Bunny