F R I Y A Y OR N A Y

Det är aldrig för tidigt för choklad va? Nä tänkte det. På fredagar är alla trix i boken godkända för att ta sig igenom arbetsdagen. Jag vet inte hur jag ska klara det idag, choklad till trots. Det är hysteriskt på kontoret just nu, allt är helt åt skogen, kunderna skriker efter produkter som vi inte har och som grädde på moset stänger Kina i en vecka nu och inga leveranser kommer göras till någon. Åååh, jag är så himla irriterad. Det är kaos och allt är så dåligt skött av våra PMs. Ah nä, ni förstår säkert ingenting men behövde bara får ur mig att jag är så himla irriterad på jobbet just nu. Hade inte mitt nya kontrakt börjat imorgon hade jag sagt upp mig nu, så arg är jag haha!

Ska strax knalla iväg på lunch. Inte ens min lunchlåda är nice idag... Jag har en tomat/kokos och kikärtsgryta och ris, det brukar vara så gott men totalt smaklöst denna gången. Besvikelsen. Ska fundera på vad jag ska laga till middag ikväll. Köpe-shushi kanske?
 
Â