DAY ???

Idag ser jag ut sÄhÀr:
Men egentligen sÄ kÀnner jag mig sÄhÀr:
Crazy times in Berlin. Det Àr söndag idag va? Haha no clue anymore! Söndag mÄndag tisdag onsdag och pÄ torsdag fÄr jag flyga hem! Jag har sÄn galen hemlÀngtan just nu. Och huvudvÀrk. MÄste se till att fÄ i mig mer vatten idag. Fast det blir lÀtt att man undviker att dricka sÄ man slipper ge sig ut i trÀngslen och riskera att folk stannar en för frÄgor och hjÀlp nÀr man bara vill gÄ och kissa. Crazy times in Berlin!

För övrigt Ă€r det hĂ€r byxorna jag hade pĂ„ mig dĂ„ jag trĂ€ffade Tokio Hotel och inte anvĂ€nt sedan dess. Det kĂ€nns ju klart speciellt och kul! Dem Ă€r fina! Men nu nĂ€r jag ska trĂ€ffa de igen sĂ„ tĂ€nker jag att dĂ„ kan jag ju anvĂ€nda dessa byxorna lite mer. Är ni ocksĂ„ sĂ„dĂ€r? Jag tycker att hela plagget blir sjukt speciellt och kan inte med mig att tvĂ€tta det för att "kĂ€nslan" liksom gĂ„r ur, haha. Det kanske bara Ă€r jag som Ă€r helt koko!