BEHIND THE STAGE

Idag Àr vi inne pÄ sista dagen! SÄ dÀrför fÄr ni ett helt annat inlÀgg. SÄhÀr ser det ut backstage (för min del) pÄ eventen! Jag hÀnger mest i det hÀr rummet, dels för att folk gÄr hit först om de behöver min hjÀlp, men ocksÄ för jag slipper allt folk ute pÄ golvet hÀr inne haha! Super nice! Jag ansvarar ju för alla produkterna (Xperia that is) ute pÄ mÀssan och jag har alla backup och extra enheter hÀr inne som jag mÄste ha stenkoll pÄ för att hitta sÄ snabbt som möjligt! 

Utöver det sÄ hjÀlper jag till att fixa de produkter som inte fungerar och ersÀtter trasiga/förstörda enheter ute pÄ plats. Och bidrar med laddare, kablar, pennor, tejp, hÀftapparater osv osv. Det har varit mÄnga sena kvÀllar dÀr jag uppdaterat mjukvara i telefonerna men mest kollat alla genrep inför presskonferensen! Superfun faktiskt! 
#1 - - Miss Naily:

Vilket kul jobb du har!

Dom röda brillorna har jag hittat pÄ ebay