ANOTHER BOOTY SESSION

Jag har varit sÄ himla trött och seg den senaste veckan och inte alls kommit ivÀg till gymmet. Skyller pÄ plötsligt mens samt smygande förkylning! Nu verkar jag dock fri frÄn bÄda dessa obehag sÄ jag tog ett kort litet pass igÄrkvÀll. SÄ oppep som jag alltid blir nÀr jag inte har gymmandet som en vana vilket jag verkligen inte har nu, jag har kanske trÀnat en gÄng i veckan nu de senaste tvÄ mÄnaderna pga ingen tid. Trots opepp innan pass sÄ blev det sÄ sjukt bra! UngefÀr sÄ hÀr sÄg passet ut:

UppvÀrmning crosstrainer med tugnt motstÄnd i Ätta minuter + kickbacks med gummiband 1x20
UppvÀrmning Squats utan extra vikt 3x12
Kickbacks i maskin 3x12
Deadlifts lÄg vikt 4x10
Kickbacks + sidekicks med gummiband 3x10 vardera ben
Hipthrusters 3x20
Clamshell med gummiband 3x15

 Det blev mycket gummiband men sÄ blir det ibland nÀr tvÄ fnittriga tjejer tar upp all den lilla plats vid de fria vikterna för att Instagramma (ja ni gjorde helt lÀtt om ni lÀste detta lite passivt aggressivt) men jag fick himla go kontakt i musklerna redan frÄn början vid min uppvÀrmning sÄ vÀntar mig en elak trÀningsvÀrk imorgon. Tjoho! Idag blir det armar!
#1 - - Abra:

AllltsÄ du Àr sÄ jÀvla snygg! (Och tack för din kommentar<3)

Svar: MEN DU ÄR SNYGG <3
Bunny

#2 - - Grodan:

Snyggo!

Svar: DurÄ <3
Bunny