❀ ❀ ❀ YEARS

Tre Är tillsammans och fortfarande sÄ kÀr, fortfarande sÄ full av fladdrande fladdermöss i magen varje gÄng jag ser dig och fortfarande sÄ lycklig. Jag kÀnner mig som den mest tursamma mÀnniskan i vÀrlden nÀr jag Àr med dig och jag önskar alla kunde kÀnna sÄ som jag gör för nÄgon. Jag tÀnker att allt elende i vÀrlden inte hade existerat dÄ.

KĂ€nslan av att krypa ner brevid dig varje kvĂ€ll och vakna upp vid din sida varje morgon ger mig all kraft jag nĂ„nsin behöver. Ingenting gör mig sĂ„ lycklig som du, ingenting gör mig sĂ„ glad som du, och ingenting fĂ„r mig att kĂ€nna mig sĂ„ trygg som du. Du Ă€r min bĂ€sta vĂ€n, soulmate och the love of my life pĂ„ en och samma gĂ„ng. Min min min ❀ Jag Ă€lskar dig tusen varv runt hela universum och alla paralella universum, du och jag - mot oĂ€ndligheten och vidare ❀ 
#1 - - Abra :

Vad fint!!! ❀❀

Firar tre Är med min kille denna mÄnad med!

Svar: Åh sĂ„ mysigt, tusen grattis! ❀
Bunny

#2 - - Mirano:

Stort grattis till er! :D <3

Svar: Taack <3
Bunny