M Å N D A G

Gomorron kompisar. SÄ svÄrt det var att gÄ upp imorse. LÄg kvar i fyrtiofem, kanske mer, minuter efter att jag stÀngt alarmet. Det brukar aldrig vara sÄ, jag snoozar men sen kliver jag upp. 

Men idag alltsÄ.. Jag vet redan nu att det kommer bli stress och kaos. Kina Àr stÀngt men vi har kunder som vÀntar pÄ leveranser och vi springer oss snurriga hÀr pÄ kontoret. Jag vet att det kommer lugna sig till ett bÀttre tempo till mitten av veckan, men det gÀller att ta sig dit ocksÄ, eller hur? 


Jag ska ta mig igenom dagen genom att lyssna pÄ Chelsea Wolfe i mina smÄ hörlurar och Àta, förhoppningsvis, kalasgod lunch idag! Jag har sÄ extremt höga förvÀntningar pÄ min nudelsallad som jag gjorde igÄr. Handen upp om ni tror att jag kommer bli besviken haha! Det Àr stor risk att prova ett helt nytt recept till lunchlÄdor som man inte provsmakar! Hela arbetsdagen hÀnger ju pÄ att man har en god lunch, hoho!

#1 - - Abra:

Chelsea ❀ Hoppas maten Ă€r god och att dagen gĂ„r snabbt!

Svar: Maten var verkligen sÄ god! ^^ Tack vÀnnen!
Bunny